Plotter Designs by beemybear - Auf gut bayrisch

Griaß eich! Heid gibt's an bayrischen Post!  (Die Übersetzung findet ihr weiter unten...)

I gfrei mi dodal, dass bei beemybear jetz a bayrischs Plotterset gibt! Des is jetz scho mei absoluts Lieblingsset! Die liabe Bine hod si wirklich selba überdroffa!

Natürlich hob i a glei was damid bastld. A Pop-up Kartn mit am subba scheena Karussell is auf meim Bastldisch entstandn. Schaut's amoi!




Im Set gibt's wieda a ganze Menge scheena Sprüch und Motive zum Plottn, Bastln und Ausdrucka. Und an Haufa Digibabier is da dabei! Es is sooo schee word'n! I bin ganz valiebt!





Do geht's zum Set "Auf gut bayrisch"

(Hier geht es zum Set "Auf gut bayerisch")


Übersetzung:

Hallo zusammen! heute gibt es einen bayerischen Post! Ich freue mich total, dass es bei beemybear jetzt ein bayerisches Plotterset gibt! Es ist jetzt schon mein absolutes Lieblingsset! Die liebe Bine hat sich wirklich selbst damit übertroffen!

Natürlich habe ich auch gleich was damit gebastelt. Eine Pop-up Karte mit einem super schönen Karussell ist auf meinem Basteltisch entstanden. Schaut mal!

Im Set gibt es wieder eine ganze Menge schöner Sprüche und Motive zum Plotten, Basteln und Ausdrucken.Und eine Reihe an Digipapier ist auch dabei! Es ist so schön geworden! Ich bin ganz verliebt!


I hoff, eich gfoit des Set genau so guad wia mia!

Ich hoffe, euch gefällt das Set so gut wie mir!


Dieser Post enthält Werbung.


Kommentare